24 Ekim 2015 Cumartesi

MAKYAJ ORGANİZERİ (VPLEKSİHOME)

            MERHABA GÜZELLERİM
Bugün yazacağım ürün 1 yıldır arayıp ta bulamadığım ve çok ihtiyacım olan bir ürün Makyaj Organizeri  Her bloggerın ve her bayanın evde olmazsa olmazıdır organizerler. Özellikle benim gibi düzene alışkın olanlar için ideal bir ürün :) 1 yıldır arayış içerisindeyken ve genelde türkiye de zor bulunurken benim imdadıma İnstagramda ki Vpleksihome sayfası koştu.Tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum sizlere :)

 Haydi gelin ürüne bir göz atalım...


Ürün her odaya uyum sağlayacak şeffaf görünüme sahip içine ister takılarını koy ister makyaj malzemelerini her ürünü kaldırabilecek güzellikte :)


Görüldüğü gibi 3 çekmeceli bir ürün. En alt çekmecesinin içinin derin olması gayet güzel. Diğer 2 çekmecede de istediğiniz gibi bölümlere ayırabilmeniz için parçalar bulunmakta :)
Ve son olarak içinin yerleşmiş hali ben makyaj malzemelerimi koymayı tercih ettim. Görüldüğü gibi bir çok malzemeyi sığdırabiliyoruz :)   Eğer sizin de böyle bir ürüne ihtiyacınız var ise kesinlikleinstagramdan Vpleksihome sayfasına bakmanızı öneriyorum güzeller. Hem iyi fiyata hem de güvenilir bir alışveriş ile bu ürüne ve daha bir çok modelde güzel ürünlere sahip olabilirsiniz:)

10 yorum:

  1. Benim de böyle cekmeceli bir organizer ihtiyacim var, hersey acikta ve kutularda duruyor. Fircalar ve rujlar icin bsyler aldim ama böyle kapali olmasi daha temiz duruyor. ilk firsatta sayfaya bakiyorum, tesekkürler yazi icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende fırçalar için almıştım kuzm yayıntı durmasını hiç sevmem kutular içinde duyrdu ama artk düzenli :)

      Sil
    2. Güle güle kullan canim :)

      Sil
    3. teşekkür ederim güzelim:)

      Sil
  2. Gule gule kullan tatlım bende boyle bir sey almayi planliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım böyle bir urun gerçekten cok rahat oluyo :)

      Sil
  3. Güle güle kullanıın kim böyle temiz ve güzel bi görüntüyü istemezki:) ,güzel bir yazı olmuş,takibe alıcım,bende yeni bir blog açtım beklerim.

    YanıtlaSil
  4. fiyatı ne kadar dı ? Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil